17 Ιαν 2015

ΙΤΟΥΔΗΣ: "ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΗΤΤΗΤΗΣ ΤΣΣΚΑ ΜΟΣΧΑΣ"


Για το… μυστικό της ΤΣΣΚΑ Μόσχας, επισήμανε: «Το κλίμα και η αποφασιστικότητα στα αποδυτήρια. Ο Ουίμς, που ήταν τραυματίας, θα μπορούσε να κάτσει πίσω για να ξεκουραστεί αλλά προτίμησε να είναι εδώ κοντά στους συμπαίκτες του, ενώ ο Κάουν έπαιξε με ένεση, γιατί είχε υψηλό πυρετό. Αυτό για μένα είναι πολύ σημαντικό στοιχείο», δήλωσε ο Ελληνας προπονητής, που αναφερόμενος στο αν τον «φοβίζει» το 13-0 στην Ευρωλίγκα, επεσήμανε:
«Δεν το σκεφτόμαστε καν. Εχουμε την εμπειρία και γνωρίζουμε πως το 10-0 στην πρώτη φάση δεν μας δίνει απολύτως τίποτα. Ούτε κάποιο αβαντάζ ούτε κάποιο βαθμό. Αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να σκεφτεί η Ευρωλίγκα. Ο τρόπος όμως που δουλέψαμε πάνω σε αυτά τα παιχνίδια δικαιώνει τις προσπάθειές μας και μας κάνει να «χτίζουμε» την αυτοπεποίθησή μας. Αυτό το απόλυτο δεν ήρθε… τυχαία. Υπήρχαν παιχνίδια που χάναμε μέχρι το τελευταίο λεπτό (σ.σ.: Τσεντεβίτα) ή άλλο που χάναμε με δεκατρείς πόντους (Λιμόζ) και τα γυρίσαμε παίζοντας εκπληκτικές άμυνες. Αυτά μας βοηθάνε στο να αποκτήσουμε χαρακτήρα».

Ο 45χρονος τεχνικός ανέλαβε το καλοκαίρι τη ρώσικη ομάδα, που έχει να πάρει το ευρωπαϊκό από το 2008. «Κατ' αρχάς είμαι ευγνώμων για την επιλογή της διοίκησης και την ευκαιρία. Ταυτόχρονα, ξέρω πολύ καλά ότι και εγώ και οι συνεργάτες μου έχουμε πολλές ευθύνες. Βρισκόμαστε σε ένα σύλλογο που πρέπει να πρωταγωνιστεί συνέχεια και έχει συνέπεια στις μεγάλες διοργανώσεις. Εχω την ευκαιρία και το προνόμιο να συνεργάζομαι με αθλητές πολύ υψηλού επιπέδου, που κατανοούν το τι σημαίνει να είσαι σε αυτό το επίπεδο και έχουν παραστάσεις. Δεν είχαμε την ευκαιρία να αγωνιστούμε χωρίς προβλήματα λόγω τραυματισμών, αλλά πάντα σημασία έχει αυτός που αγωνίζεται και το έχω πει πολλές φορές στους παίκτες μου. Μια ομάδα είναι ένα σύνολο και σημασία έχει να προσαρμοζόμαστε σαν τον χαμαιλέοντα και να βρίσκουμε λύσεις», ανέφερε.

Επιπλέον, μίλησε και για τη μετακόμιση από την Τουρκία στη Ρωσία και το χρόνο προσαρμογής, είπε: «Είμαι ευχαριστημένος από την πόλη, αλλά ουσιαστικά η ερώτηση της… προσαρμογής θα πρέπει να γίνει περισσότερο στην οικογένειά μου. Εγώ είμαι μεταξύ μπάσκετ και ταξιδιών. Προσπαθήσαμε να οργανώσουμε τη ζωή μας κοντά στο γήπεδο και τα καταφέραμε. Αυτό βοηθάει, όπως και το ότι το σχολείο της κόρης μου είναι κοντά και βρίσκουμε λίγο χρόνο για να περνάμε μαζί».

Πηγη sport-fm.gr