17 Ιαν 2016

ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ - ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ.....

Τουλάχιστον σε πέντε σπίτια έχουν εισβάλει την τελευταία εβδομάδα ληστές, χτυπώντας το κουδούνι, ισχυριζόμενοι ότι είναι υπάλληλοι της ΔΕΗ ή της Εφορίας. Φεύγοντας πήραν μαζί τους αντικείμενα αξίας.

Αν σας πουν «είμαστε από τη ΔΕΗ ή την Εφορία» μην ανοίξετε την πόρτα. Πέντε ανύποπτοι ένοικοι που έκαναν, τις προηγούμενες ημέρες, το λάθος και υποδέχτηκαν τους δήθεν υπαλλήλους, την «πάτησαν» και τώρα κλαίνε τη μοίρα τους.
Ένα από τα πρώτα ανύποπτα θύματα των ληστών που «χτυπούν» με το κουδούνι ήταν μία 35χρονη λογίστρια
στο Χαλάνδρι.

Μέρα-μεσημέρι είδε τους κακοποιούς μέσα στο σπίτι της να την απειλούν με τα όπλα τους.

Η άτυχη γυναίκα εξιστορεί την περιπέτειά της στην Espresso της Τρίτης, για τους ένοπλους καλοντυμένους (!) επισκέπτες της :

«Ήταν λίγο πριν τη 1 το μεσημέρι και μόλις είχα επιστρέψει σπίτι μου. Τότε μου χτύπησαν το κουδούνι, Από την κάμερα είδα δύο άνδρες με γυαλιά ηλίου και μουστάκια. Μου είπαν ότι είναι από τη ΔΕΗ και μου έδειξαν ένα έγγραφο στην κάμερα. Συγκεκριμένα μου είπαν πως έχει βλάβη το ρολόι μου και πρέπει να δουν τον πίνακα του σπιτιού μου για διαρροή. Εγώ δεν ξέρω από αυτά και άνοιξα, καθώς ο τελευταίος λογαριασμός της ΔΕΗ θεωρούσα πως ήταν λίγο “τσιμπημένος”.

Με το που άνοιξε η εξώπορτα του διαμερίσματος, οι δύο άνδρες τη σημάδευαν.
«Δεν ξέρω εάν ήταν αληθινά ή ψεύτικα τα πιστόλια, αλλά εκεί δεν το ρισκάρεις. Μου πήραν χρήματα, κοσμήματα και δύο κινητά τηλέφωνα. Από την Αστυνομία μου είπαν πως έχουν κι άλλα περιστατικά στην περιοχή» σημείωσε η 35χρονη.

πηγη