Μία νέα υπηρεσία αποκάλυψε πρόσφατα το Facebook, που απευθύνεται ειδικά σε επαγγελματίες, στελέχη και εργαζόμενους εταιρειών. Πρόκειται για το «Facebook at Work» και ήρθε να εκθρονίσει το LinkedIn.
Το «Facebook at Work» (στην Εργασία), που έχει την έδρα του στο Λονδίνο, σύμφωνα με το BBC και τους Financial Times, θα είναι μια αυτόνομη εφαρμογή με δική της ιστοσελίδα, που μπορεί να «κατεβάσει» κανείς από ηλεκτρονικό κατάστημα εφαρμογών. Ο λογαριασμός ενός χρήστη στο Facebook at Work θα είναι τελείως ξεχωριστός από τον προσωπικό λογαριασμό του στο απλό Facebook, ενώ οι πληροφορίες που ανταλλάσσουν οι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης, θα είναι προσβάσιμες μόνο από αυτούς και όχι από τρίτους εκτός της εταιρείας.
Βασικό διαφημιστικό «όπλο» του Facebook at Work είναι ότι μπορεί να κάνει πιο παραγωγική την εργασία ενός επαγγελματία, ενθαρρύνοντας τον να ανταλλάξει ιδέες και εμπειρίες με άλλους. Όταν ένας εργαζόμενος κάνει μια ανάρτηση, αυτή θα μπορεί να εξαπλώνεται μέσω του Facebook at Work, στους συναδέλφους του σε όλη την επιχείρηση.
Ουσιαστικά το νέο δίκτυο, με την δυνατότητα στοχευμένης επικοινωνίας του, θα ανταγωνίζεται το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και άλλες ηλεκτρονικές υπηρεσίες εταιρικής ενδοεπικοινωνίας.
Το "Facebook at Work" ετοιμάζεται από πέρυσι σε συνθήκες μυστικότητας, όμως τώρα ήρθε η ώρα να γίνουν τα «αποκαλυπτήρια» του, καθώς ξεκίνησε η δοκιμή του από ενδιαφερόμενες εταιρείες, ενώ μέσα στο 2015 θα είναι ευρέως διαθέσιμο
ΠΗΓΗ
Το «Facebook at Work» (στην Εργασία), που έχει την έδρα του στο Λονδίνο, σύμφωνα με το BBC και τους Financial Times, θα είναι μια αυτόνομη εφαρμογή με δική της ιστοσελίδα, που μπορεί να «κατεβάσει» κανείς από ηλεκτρονικό κατάστημα εφαρμογών. Ο λογαριασμός ενός χρήστη στο Facebook at Work θα είναι τελείως ξεχωριστός από τον προσωπικό λογαριασμό του στο απλό Facebook, ενώ οι πληροφορίες που ανταλλάσσουν οι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης, θα είναι προσβάσιμες μόνο από αυτούς και όχι από τρίτους εκτός της εταιρείας.
Βασικό διαφημιστικό «όπλο» του Facebook at Work είναι ότι μπορεί να κάνει πιο παραγωγική την εργασία ενός επαγγελματία, ενθαρρύνοντας τον να ανταλλάξει ιδέες και εμπειρίες με άλλους. Όταν ένας εργαζόμενος κάνει μια ανάρτηση, αυτή θα μπορεί να εξαπλώνεται μέσω του Facebook at Work, στους συναδέλφους του σε όλη την επιχείρηση.
Ουσιαστικά το νέο δίκτυο, με την δυνατότητα στοχευμένης επικοινωνίας του, θα ανταγωνίζεται το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και άλλες ηλεκτρονικές υπηρεσίες εταιρικής ενδοεπικοινωνίας.
Το "Facebook at Work" ετοιμάζεται από πέρυσι σε συνθήκες μυστικότητας, όμως τώρα ήρθε η ώρα να γίνουν τα «αποκαλυπτήρια» του, καθώς ξεκίνησε η δοκιμή του από ενδιαφερόμενες εταιρείες, ενώ μέσα στο 2015 θα είναι ευρέως διαθέσιμο
ΠΗΓΗ