9 Δεκ 2015

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ IMATHIA-com TA ΔΥΟ ΝΕΑ ΑΚΥΚΛΟΦΟΡΗΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΗΜΑΘΙΩΤΗ ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗ ΑΚΗ ΚΥΡΙΑΖΙΔΗ

Το ΙΜΑΤΗΙΑ-com κατάφερε και εξασφάλισε από τις ηχογραφήσεις που γίνονται αυτό τον καιρό τα δύο ολοκαίνουργια τραγούδια του συντοπίτη μας τραγουδοποιού. Πρόκειται για δύο ανέκδοτες ηχογραφήσεις, αφού τα τραγούδια δεν έχουν πάρει ακόμη τη τελική τους μορφή. Ωστόσο μπορούμε να πάρουμε μια γεύση από τη δουλειά του.



1. «ΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΤΙΣΣΑ»


Στίχοι: Άκης Κυριαζίδης
Μουσική: Άκης Κυριαζίδης

ΤΟ ΚΩΝΕΙΟ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΠΙΕΙ, ΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ
ΦΤΗΝΗ Η ΦΥΣΗ ΜΟΥ ΤΗ ΖΕΙΣ, ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ
ΛΑΙΜΟΥ ΦΙΛΙ ΣΦΙΧΤΗ ΑΓΚΑΛΗ, ΝΑ ‘ΜΑΙ ΥΠΑΡΧΩ ΖΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
ΤΑΧΑ ΠΟΝΑΩ ΠΑΩ ΝΑ ΚΛΑΨΩ, ΤΥΨΗ ΙΣΧΝΗ ΘΑ ΤΗΝ ΠΕΤΑΞΩ

ΑΠΛΗ ΚΙ ΑΠΛΟΧΕΡΗ ΕΣΥ , ΣΑΝ Τ’ ΑΓΓΙΓΜΑ ΤΟΥ ΓΗΤΕΥΤΗ

ΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ ΚΙ ΑΛΗΤΙΣΣΑ, ΣΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΔΕΙΠΝΗΣΑ
ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΣΟΥ ΣΑΝ ΦΙΛΗΣΑ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΜΙΛΗΣΑ

ΔΩΣ ΜΟΥ ΜΙΑ ΣΠΙΘΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΝΙΚΗΣΩ
ΔΩΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΩ, ΣΤΟ ΨΕΜΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΖΩ ΚΑΙ ΑΝΘΩ
ΘΕΛΩ ΣΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΝΑ ΣΕ ΛΟΥΣΩ, ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΘΟΥΣ ΣΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ
ΤΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ, ΤΑ ΔΥΟ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΥΣΩ

ΒΑΛΕ ME ΜΕΣ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΣΟΥ, ΝΑ ΣΕ ΦΙΛΩ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΟΥ

ΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ ΚΙ ΑΛΗΤΙΣΣΑ, ΣΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΔΕΙΠΝΗΣΑ
ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΣΟΥ ΣΑΝ ΦΙΛΗΣΑ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΜΙΛΗΣΑ


*Απαγορεύεται ρητά η χρήση ή η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, μέρους ή του συνόλου του, χωρίς την έγγραφη άδεια του καλλιτέχνη. Το παρόν αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του καλλιτέχνη.


2. «Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΩΡΟ»

Στίχοι: Άκης Κυριαζίδης
Μουσική: Άκης Κυριαζίδης

ΠΑΡΕ ΜΕ ΑΠ’ ΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ
ΒΑΛΕ ΚΑΛΟ ΚΡΑΣΙ ΚΑΙ ΦΩΝΑΞΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ
ΒΑΛΕ ΦΩΤΙΑ, ΠΑΡΕ ΚΙΘΑΡΕΣ ΚΙ ΑΓΚΑΛΙΕΣ
ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΜΑΣ ΠΑΡΕΑ, ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΜΑΣ ΠΑΡΕΑ

Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΩΡΟ,
 Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΩΡΟ 
ΚΟΙΤΑ ΣΕ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑ 
ΚΟΙΤΑ ΣΕ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑ

ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ, ΣΑ ΛΕΠΙΔΕΣ ΚΟΦΤΕΡΕΣ
ΜΑ ΜΟΛΙΣ ΞΥΣΟΥΝ, ΦΩΣ ΠΟΥ ΛΑΜΠΕΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ
ΑΝ ΖΕΙΣ ΜΕΘΟΡΙΑ, ΑΓΑΠΑΣ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ 
ΠΟΥ ΟΛΟ ΑΛΛΑΖΕΙ, ΚΙ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΣΕ ΞΕΒΡΑΖΕΙ
ΜΑ ΠΑΝΤΑ ΖΩΝΤΑΝΟ, ΚΙ ΟΛΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ

Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΩΡΟ 
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΩΡΟ
ΚΟΙΤΑ ΣΕ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑ
ΚΟΙΤΑ ΣΕ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑ


*Απαγορεύεται ρητά η χρήση ή η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, μέρους ή του συνόλου του, χωρίς την έγγραφη άδεια του καλλιτέχνη. Το παρόν αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του καλλιτέχνη.

*To imathia-com ευχεται στον Άκη Κυριαζίδη  "Καλοτάξιδα" και πάντα θα είναι κοντά στους νέους καλλιτέχνες